kako ojacati zivce
(prestaro za odgovor)
Marina
2005-10-11 22:32:14 UTC
Ukoliko vam je dosadno i nemate sto raditi, ukoliko vas nitko ne maltretira
kod kuce ili na poslu i to vam nedostaje, pokusajte taj nedostatak
nadoknaditi kupovinom u HGSpotu.

Naime, nadasve ljubazno i susretljivo osoblje tog ducana potrudit ce se da
vam oduzi kupovinu konfiguracije u beskonacnost, dobijat cete informacije da
u ducanu ima onoga cega nema, da na pci maticnu plocu mozete spojiti agp
graficku karticu, da su vase komponente narucene i sigurno na putu iz
Zagreba, i da im nikako nije jasno zasto vec tjedan dana ne stizu (iako vam
svaki dan javljaju da ce naravno sutra sve biti tu 120 posto)...i onda vi
kao budala dolazite svaki dan ili zovete telefonom...i nitko nije kriv sto
svoje racunalo cekate 11 dana .. i kad pitate koliko bi jos mogli cekati
kazu vam da nemaju pojma...
Ali svaka pohvala tom istom osoblju, jer unatoc stresnom poslu i svim tim
napornim kupcima koji bi htjeli dobiti ono sto su platili pa im dosadjuju
svaki dan, oni ne skidaju osmjeh s lica i ne dozvoljavaju da ih bilo sto ili
bilo tko uzruja.
Zato, ukoliko upravo razmisljate o tome da vam u zivotu nedostaje uzbudjenja
i jacanja zivaca, ujutro nakon dorucka pravac HGSpot.

Marina
Romeo
2005-10-12 10:26:56 UTC
Post by Marina
[...]
istina, ovaj put je stvarno bilo bolno,
ali priznaj da je Karadjolin osmijeh ipak imao anestetski ucinak :)
kozmos241
2005-10-14 08:51:37 UTC
cut
Post by Romeo
istina, ovaj put je stvarno bilo bolno,
ali priznaj da je Karadjolin osmijeh ipak imao anestetski ucinak :)
bilo tko noramlan nece kupovati u hg šrotu jer su im cjene skroz u kurcu,
to vise nije ducan kao prije, sve jeftinjava jer nema QC markicu.

uosatalom www.nabava.net
07Daijiro
2005-10-14 16:20:44 UTC
Post by Marina
[...]
Vec je bilo rasprave o tome....
Nikad, ali bas nikad u hgspota ne uzimati cijelu konfiguraciju... 99.99%
ce nesto biti neispravno.
Romeo
2005-10-14 20:35:46 UTC
Post by 07Daijiro
Post by Marina
[...]
Nije bas...(bar do sada)
Kupujem u njih od kad su otvorili prvi ducan u zg, i u tih 7-8 godina sam
kupio sigurno preko pedesetak konfiguracija i masu komponenti.
I stvarno nijedna konfiguracija nije bila problematicna, osim jedne kupljene
ove godine u Sibeniku.
Ipak u zadnje vrijeme, od kad su otvorili poslovnice po drugim gradovima i
naglo se prosirili, kvaliteta (usluge, proizvoda i podrske ) im se izgleda
znatno srozala i sve teze se odlucujem kupovati kod njih (i u sibeniku i u
zg), a i cijene su im vec dugo nisu posebno privlacne.
E, sad se postavlja pitanje gdje uopce kupovati racunala?
Zadnjih par konfiguracija koje su mi prosle kroz ruke su kupljene u
Emezzetti i Konzumu i slicno i nikakvih problema s njim :))
Daniel Vrcic
2005-10-14 22:46:00 UTC
* Romeo <***@inet.hr> [2005-10-14]:
Post by Romeo
E, sad se postavlja pitanje gdje uopce kupovati racunala?
Mozda Links? Hvale ih ljudi po usenetu.

http://www.links.hr
Post by Romeo
Zadnjih par konfiguracija koje su mi prosle kroz ruke su kupljene u
Emezzetti i Konzumu i slicno i nikakvih problema s njim :))
:)))
Daniel Vrcic PGP: 0x44FB6242 | E-mail hint: ROT13
Marina
2005-10-14 22:54:55 UTC
A mozda hvale sami sebe, nebi bili ni prvi ni zadnji. :-)
Daniel Vrcic
2005-10-15 10:43:40 UTC
Post by Marina
Post by Daniel Vrcic
Mozda Links? Hvale ih ljudi po usenetu.
http://www.links.hr
A mozda hvale sami sebe, nebi bili ni prvi ni zadnji. :-)
Heh, dao sam prijedlog, na tebi je da se uvjeris u njihovu kvalitetu. Ja
polovicno jesam. :)

Prilikom narucivanja putem weba, ono sto je bilo na lageru bi dobio u
roku dva dana, a ono sto nije bi dobio brze nego ti u HgShrotu. Dobro,
nije bilo u pitanju 50ak konfiguracija. Na srecu iskustava sa njihovim
servisom i reklamacijom artikala nemam, ali na usenetu se moze naci
par threadova (h.c.hardver) u kojima ispada da su korektni po tom
pitanju. Neke od tih likova koji su pisali hvalospjeve osobno poznam i,
naravno, nisu zaposlenici Linksa.

Daljnje informacije na mail, dvr(at)links.hr ;))
Daniel Vrcic PGP: 0x44FB6242 | E-mail hint: ROT13
Romeo
2005-10-15 14:58:47 UTC
Post by Daniel Vrcic
Post by Romeo
E, sad se postavlja pitanje gdje uopce kupovati racunala?
Mozda Links? Hvale ih ljudi po usenetu.
http://www.links.hr
Kod njih mi se svidja sto su davali besplatno vodu u ducanu :)
Nemam nekih primjedbi osim sto prosle godine drzali povoljne notebooke u
cjeniku koje su davno prodali.

btw, na hr.soc.grad.split su zanimljiva iskustva s Procesorom i drugim
ducanima u Splitu
07Daijiro
2005-10-15 19:55:40 UTC
Post by Romeo
Nije bas...(bar do sada)
Kupujem u njih od kad su otvorili prvi ducan u zg, i u tih 7-8 godina sam
kupio sigurno preko pedesetak konfiguracija i masu komponenti.
Pa prije 7-8 godina jedino si u njih i ima kupiti konfiguracije i
djelove po povoljnim cijenama, ali u zadnje dvije godine svatko ko je u
njih kupio cijelu konfiguraciju (ponavljav cijelu, ne neki dio) nešto je
bilo u kvaru. To su iskustva mene i mojih 4-5 poznanika, a cuje se i po
netu...
Marina
2005-10-14 22:51:35 UTC
Post by 07Daijiro
Vec je bilo rasprave o tome....
Nikad, ali bas nikad u hgspota ne uzimati cijelu konfiguraciju... 99.99%
ce nesto biti neispravno.
Mislim da ti je postotak pretjeran. Ja sam svoje kupila kod njih u ljeto
2002, dobila ga u najkracem mogucem roku i nikad nisam imala ama bas
nikakvih problema s njim. Sad ces reci da ja vjerovatno upadam u onih 0.01%
:-)
07Daijiro
2005-10-15 19:57:59 UTC
Post by Marina
[...]
dobro nije 99.99 ali 99% je ;)
ali to je bilo jos 2002 pa neracunaj to sa danasnjim HGspotom, tek
nedavno su poceli nabavljati netestiranu, aka jeftiniju, alias
nekvalitetnu robu...