Jedan prijatelj me pitao zasto je u Sibeniku sve tako s*bano..?
(prestaro za odgovor)
Robert Bralic
2014-08-05 14:03:47 UTC
Ja sam mu odgovorio da je to zato jer tu zive ZLI
ljudi, a nakon toga sam promjenio misljenje i zakljucio
da tu zive VRAZI...

To je moja ocjena ovog grada koji stalno ide prema goremu...
U 90'ima je bilo uvrjezeno reci da je grad uklet, a poslije
se to kroz kraj 90'ih potislo...

LP,;)
MJR

LP,;)
Robert Bralic
2014-08-07 18:13:12 UTC
Kao prvo ja nisam nikoga vrijedjao,
pa nemoj ni ti mene...
I molim te daj mi ti neko drugacije suvislo
objasnjenje...
U Sibeniku su mnoge zle stvari dovedene do ekstrema,
pa mi objasni onda zasto..?
(kad su zli radili dobro ili stvarno dobri zlo)...

LP
HKRSS
2014-08-07 19:04:24 UTC
I naravno moram prokomentirati humoresku:
"Ostavi Se Bunike", humoreska je originalna,
i jako smijesna...
Sinko moj ti si ko vecina ovog grada lisen
smisla za humor, stoga:Ostavi Se Humora..!

LP