Ponude kredita između pojedinaca ozbiljan i iskren.
(prestaro za odgovor)
b***@gmail.com
2016-07-21 00:50:47 UTC
Pozdrav
Mi smo pojedinci koji daju kredite u rasponu od 5000€ do 5.000.000€ ima sve ljudi u stanju ispuniti moje uvjete, osim kamatna stopa je 3% godišnje. ili vam je potreban novac za drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija.
***@sansonettigroup.com
r***@gmail.com
2019-04-17 15:34:29 UTC
Ja sam gospođa Roma Jurcyte, umirovljena i bivša upravna direktorica u Treasury South Europe, privatni investitor. Sada nudim financijske zajmove između 2000 € i 100 000 000 € za sve osobe u potrebi i mogućnost otplate uz kamatnu stopu od 2% svim osobama koje imaju dobar karakter i koje mogu vratiti bez uništenja njihov mjesečni ili godišnji proračun.
Kontaktirajte me za više informacija

Čekam da vas pročitam
Kontakt: ***@gmail.com

Plaisantini se suzdržavaju !!!!! Plaisantini se suzdržavaju !!!!!
r***@gmail.com
2019-04-17 15:35:37 UTC
Vi ste privatni, pošteni i dobrog karaktera koji imate prihod koji vam može omogućiti da ispunite svoje mjesečne isplate; Stojim vam na raspolaganju zajam od 2000 € do 100.000.000 € uz vrlo profitabilne uvjete po kamatnoj stopi od 2%. Ja ne nosim na kredit pa ako ste zainteresirani za manje od 24 sata iznos zatražen na Vašem računu i svi Vaši problemi će biti riješeni možete me također kontaktirati putem e-pošte: ***@gmail.com