Jesu li svi stari Sibencani u stvar siptari....!!
(prestaro za odgovor)
Robert Bralic
2007-09-19 06:37:15 UTC
Ja mislim da jesu...!!!

LP, Robert...;)
***@si.t-com.hr
ixy
2007-09-19 13:26:48 UTC
jeli je robert bralic idiot?!

ja mislim da je...!!
Post by Robert Bralic
Ja mislim da jesu...!!!
LP, Robert...;)
funcut
2007-09-19 15:11:00 UTC

| "Robert Bralic" <***@si.t-com.hr> wrote in message
| news:fcqg2q$a51$***@ss408.t-com.hr...
| > Ja mislim da jesu...!!!
| >
| > LP, Robert...;)
| > ***@si.t-com.hr

"ixy" <***@odjebi.pk> wrote in message news:fcr82k$i1t$***@ss408.t-com.hr...
| jeli je robert bralic idiot?!
|
| ja mislim da je...!!

ma nijeee :-)
Karabaja
2007-09-19 15:41:18 UTC
ixy whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Post by ixy
jeli je robert bralic idiot?!
ignore him. samo nam ga vadiš iz filtera. :))
Robi
2007-09-19 19:44:16 UTC
Post by ixy
jeli je robert bralic idiot?!
ne vriðaj idiote
Mentor
2007-10-11 18:09:02 UTC
Bralicu ako ti je neko radija u pekari i prodava burek u ZDRAVLJAKA NA
vanjskome ne znaci da smo svi mi siptari
Robert Bralic
2014-06-02 22:14:43 UTC
Post by Mentor
Bralicu ako ti je neko radija u pekari i prodava burek u ZDRAVLJAKA NA
vanjskome ne znaci da smo svi mi siptari
Dobro to, ali mi nije jasno cemu sve
ove silne uvrede meni, kao prvo i siptari
su ljudi, a kao drugo to je samo moje misljenje
a danas postoji sloboda govora, a ja nisam nikog
vrijedjao, a kao trece medju starim Sibencanima sam
upoznao neke predivne ljude......

LP, Robert...;)
P.S.Ima Li Drnis Jos Uvijek Stocni Sajam..
Robert Bralic
2014-06-02 23:39:33 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Mentor
[...]
A mislim da i medju Albancima ima predivnih ljudi,
i upoznao sam neke predivne Siptare...

LP, Robert...;)
HKRSS
2014-11-17 10:06:14 UTC
"Robert Bralic" <***@gmail.com> wrote in message news:6e4640e6-980c-4ead-af19-***@googlegroups.com...
Dana utorak, 3. lipnja 2014. 00:14:43 UTC+2, korisnik Robert Bralic napisao
Dana èetvrtak, 11. listopada 2007. 20:09:02 UTC+2, korisnik Mentor napisao
Post by Mentor
[...]
Nije mi jasno stvarno zasto su me tu tioliko vrijedjali,
kad je to isto ko da netko mene pita jesu li Bralici Srbi,
i ja jednostavno odgovorim nisu, i tu je prici kraj...

LP, Robert...;)