kolodvor ¹ibenik
(prestaro za odgovor)
Goran-Tr
2012-04-12 11:04:43 UTC
na kojoj stanici sièi s vlaka da mi najbliŸe onda do primo¹tena...
il da idem samo do ¹ibenika pa poslje do primo¹tena...
trebam doèi do hotela ZORA....

Autom mi se ne isplati iæi na dva nocenja.....
sipa (wifi)
2012-04-12 16:01:07 UTC
Post by Goran-Tr
na kojoj stanici sièi s vlaka da mi najbliŸe onda do primo¹tena...
il da idem samo do ¹ibenika pa poslje do primo¹tena...
trebam doèi do hotela ZORA....
Autom mi se ne isplati iæi na dva nocenja.....
vlakom do ¹ibenika, s zeljeznickog kolodvora pjesice do autobusnog (blizu
je, vidi google), otamo autobusom za primo¹ten (postoje lokalni i
linijski..., svi koji idu magistralom prema splitu prolaze kroz primo¹ten),
u primo¹tenu æe te najvjetojatnije iskrcati na stanici na kruŸnom toku (to
je "najdublje" ¹to bus moŸe uæi u primo¹ten - siæi æe s magistrale u
mjesto), i otamo do hotela moŸe¹ pje¹ice (postoje putokazi, nije posebno
daleko).....

uostalom, pitaj ljude :)
Goran-Tr
2012-04-12 18:39:01 UTC
hvala veliko...
zakljucil da nema smisla ici s autom....
imam dva mjeseca da se snadem....
radi se o 1,5 godisnjem pisanju i web streaming-om via skyp s zenom iz
ukraine.....1500 sati il vise...
ona dolazi u primosten.....
ja se moram nacrtati tamo kako znam i umijem...
nezelim unistiti zivot njoj ni sebi....
Sipu na gradele