Kornjace
(prestaro za odgovor)
Karabaja
2012-05-08 16:54:16 UTC
http://mok.hr/vijesti/sibenik/jos-nisu-oktriveni-kradljici-kornjaca-ispred-crkve-gospe-van-grada

'...Jedna mi je naša sugrađanka ispričala kako je jučer vidjela dva
dječaka da su iz fontane uzela svaki po kornjaču i udarali njima o sedru
u fontani dok im se nije raspukao oklop...'

Pa, koji um moraš imati za to ići činiti jadnoj beštiji?
Robert Bralic
2012-05-09 06:41:36 UTC
Post by Karabaja
http://mok.hr/vijesti/sibenik/jos-nisu-oktriveni-kradljici-kornjaca-ispred-crkve-gospe-van-grada
'...Jedna mi je na¹a sugraðanka isprièala kako je juèer vidjela dva
djeèaka da su iz fontane uzela svaki po kornjaèu i udarali njima o sedru
u fontani dok im se nije raspukao oklop...'
Pa, koji um mora¹ imati za to iæi èiniti jadnoj be¹tiji?
Pa cuj to u Sibeniku nije nista cudno, kako su npr. polupani
nosevi na katedrali(ponosu Sibenika)...???

LP, Robert...;)
Robert Bralic
2012-05-09 09:09:21 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Karabaja
[...]
Sve ovo samo potvrdjuje tezu da je Sibenik djevica u Horoskopu....

LP,Robert...;)
Kristijan Miriæ
A ba¹...
sipa@work
[...]