Trazi se dipl.ing.Racunarstva za zajednicki projekt
(prestaro za odgovor)
Robert Bralic
2011-09-23 07:35:28 UTC
Cijenjene ponude na mail:
***@si.t-com.hr
fanculo
2011-09-23 10:06:57 UTC
Da li je uvjet diploma ili znanje? Jer ako je diploma neæe¹ naæi nikog, a
ako je znanje moŸda ti se i posriæi.
Samo da napomenem: znanje i diploma ne idu jedno s drugim ba¹ uvijek, naime
dok je neko gubija vrime studirajuæi drugi je uèija programiranje :)
Robert Bralic
2011-09-23 10:12:55 UTC
Post by fanculo
[...]
Uvjet je i znanje i diploma...

LP, Robert...;)
fanculo
2011-09-23 10:15:45 UTC
Post by Robert Bralic
Post by fanculo
[...]
Po¹teno... a reci o kakvom se projektu radi? Mislim, ne da ti kradem ideju
nego èisto informativno pitam pa ti moŸda mogu preporuèit nekoga ko ne prati
¹ibenske newse...
Robert Bralic
2011-09-23 10:21:26 UTC
Post by fanculo
Post by Robert Bralic
Post by fanculo
[...]
O jednom (nije bitno kakvom) kros kompajleru....

LP, Robert...;)
Denis Perisa [DarkMan]
2011-09-24 07:22:14 UTC
seruckanje opet ;P
Robert Bralic
2011-09-26 06:17:50 UTC
Post by Denis Perisa [DarkMan]
seruckanje opet ;P

jedna pjesma koja govori o ljudima koji pisu
viruse i upropastavaju godine rada ljudima...
(Denis se pohvalio da je prvi pisao crackng
tutoriale na ovim prostorima)

LP, Robert...;)
Denis Periša [DARKMAN]
2011-10-04 01:02:49 UTC
cracking nema veze sa virusima
Robert Bralic
2011-10-05 05:18:06 UTC
Post by Denis Periša [DARKMAN]
cracking nema veze sa virusima
Ista stvar ali u ekonomskom smislu,
krades ljudima posteno zaradjen novac...
Ako hoce besplatno imaju GNU zajednicu...
Ili upadanje u sisteme i time si se hvalio tu na grupi,
udjes i napravis uzas i pobrises ljudima
godine rada.Jedan covjek mi je rekao da to
moze shvatiti ako oni koji upadaju u sistem
zaradjuju neki novac, ali iz ciste oholosti
i ljubomore i zloce to ne moze shvatiti.

LP, Robert...;)
Spot Hot
opet si Roberte zaboravio popiti lijekove...
Robert Bralic
2011-10-07 10:05:35 UTC
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
[...]
Zasto me vrijedjas bez povoda....???

LP, Robert...
fanculo
2011-10-07 17:12:58 UTC
Ne vrijeða te nego te zajebava a ti se uvatija ki brancin...
Robert Bralic
2011-10-19 06:48:06 UTC
Post by fanculo
Ne vrijeða te nego te zajebava a ti se uvatija ki brancin...
Bas vrijedja, je li ovo O.K. njemu i Denisu...

LP, Robert...;)
Robert Bralic
2011-12-23 06:55:09 UTC
Post by Denis Perisa [DarkMan]
seruckanje opet ;P
U onom proslom oglasu za zajednicki rad iznio sam samo
znanja koja su nuzna da bi uopce mogli raspravljati o toj
ideji....

LP, Robert...;)