Teretana
(prestaro za odgovor)
Karabaja
2012-05-19 14:43:42 UTC
Teretana. Gdje i pošto?
Sipu na gradele
2012-05-20 11:58:49 UTC
Post by Karabaja
Teretana. Gdje i pošto?
vinograd. besplatno
Karabaja
2012-05-20 14:40:53 UTC
Sipu na gradele whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Post by Sipu na gradele
vinograd. besplatno
To imam. Ali to je deset puta godišnje. Trebao bih barem pet puta
tjedno. :)
nzanko
2012-05-20 14:42:44 UTC
Post by Karabaja
Sipu na gradele whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Post by Sipu na gradele
vinograd. besplatno
To imam. Ali to je deset puta godi¹nje. Trebao bih barem pet puta
tjedno. :)
Ima google na svom kompjuteru? :)
Karabaja
2012-05-20 16:18:18 UTC
nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Post by nzanko
Ima google na svom kompjuteru? :)
Fala bogu. :) A, rekoh šteta da grupa propadne. :)) Plus me zanimaju
iksustva iz prve ruke. :)
nzanko
2012-05-20 17:00:44 UTC
Post by nzanko
Ima google na svom kompjuteru? :)
Fala bogu. :) A, rekoh ¹teta da grupa propadne. :)) Plus me zanimaju
iksustva iz prve ruke. :)
Evo da ne propadne...sto ce ti teretana?
Karabaja
2012-05-20 21:06:40 UTC
nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Post by nzanko
sto ce ti teretana?
Da zdržim postignuti kontinuitet treninga. :)
nzanko
2012-05-20 21:37:43 UTC
Post by Karabaja
nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Post by nzanko
sto ce ti teretana?
Da zdrŸim postignuti kontinuitet treninga. :)
A to. Onda OK, koliko sam vidio ima ih nekoliko. :)
beatrice robert
2016-07-21 00:51:45 UTC
Pozdrav
Mi smo pojedinci koji daju kredite u rasponu od 5000 € do 1500000 € ima sve ljudi u stanju ispuniti moje uvjete, osim kamatna stopa je 3% godišnje. ili vam je potreban novac za drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija.
***@sansonettigroup.com