Zivio drug Denis Perisa zvan Darkman, autor mnogih humoresaka...
(prestaro za odgovor)
Robert Bralic
2011-07-22 12:42:36 UTC
LP, Robert...;)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6315 (20110722) __________

http://www.eset.com
Spot Hot
2011-07-23 01:35:34 UTC
daj Roberte, di ti nabavljas te tablete sta uzimas? :)
Robert Bralic
2011-07-25 04:54:32 UTC
Post by Spot Hot
daj Roberte, di ti nabavljas te tablete sta uzimas? :)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mene zanima gdje ti nabavljas svoje tablete...

LP, Robert....;)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6321 (20110724) __________

http://www.eset.com
Denis Periša [DARKMAN]
2011-07-25 06:25:23 UTC
ne trebaju teb bralicu tablete jel
Robert Bralic
2011-07-25 11:44:50 UTC
Post by Denis Periša [DARKMAN]
ne trebaju teb bralicu tablete jel
Ako i trebaju ne trebaju u toj kolicini i iste ko i tebi....

LP, Robert...;)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6322 (20110725) __________

http://www.eset.com
Robert Bralic
2011-07-25 12:07:06 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Denis Periša [DARKMAN]
ne trebaju teb bralicu tablete jel
Ako i trebaju ne trebaju u toj kolicini i iste ko i tebi....
Tebi bi farmaceutska industrija tribala dic spomenik...

http://www.eset.com
Quark
2011-07-25 12:38:00 UTC
Ako javno optuŸuje¹ èovjeka da je narkoman onda to nije u redu. Denisa
osobno poznam i OK je èovik... za razliku od tebe... dodu¹e nisi ti kriv...
Robert Bralic
2011-07-25 12:46:03 UTC
Post by Quark
Ako javno optuŸuje¹ èovjeka da je narkoman onda to nije u redu. Denisa
osobno poznam i OK je èovik... za razliku od tebe... dodu¹e nisi ti kriv...
A je li to OK vrijedjati svaki moj post na ovoj grupi...

LP, Robert...;)
P.S.Niste ni ti ni on krivi....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6322 (20110725) __________

http://www.eset.com
Robert Bralic
2011-07-25 13:00:49 UTC
Ja sam samo prokomentirao njegov isprazan humor,
a za narkomaniju ste prvi optuzili vi mene...
Doduse niste vi krivi...

http://www.eset.com
Spot Hot
2011-07-26 10:31:55 UTC
Post by Robert Bralic
[...]
... a Bralicu, ako ti vec ne pomazu tablete, mozda da probas maknit ovaj
antivirus iz potpisa? :)
Robert Bralic
2011-07-26 11:13:48 UTC
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
[...]
Humoreske....

Doduse niste vi krivi(ali bi ocigledno trebalo pojacati dozu tableta)...

LP, Robert...;)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6325 (20110726) __________

http://www.eset.com
Spot Hot
2011-07-28 00:58:10 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
[...]
svejedno, mislim da bi stvarno trebao maknuti taj potpis od antivirusa
sto non-stop stavljas, jer time samo dokazujes da si Homo
neanderthalensis...
Robert Bralic
2011-10-21 06:58:33 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
[...]
Mene zbog bezazlenog antivirusa nazivati Homo neanderthalenesis-om
i to O.K....
Sinko moj ti bi se trebao javiti Dr.Stojanovicu na psihijatriju...

LP, Robert...;)
MJR
2011-10-21 20:40:19 UTC
"Robert Bralic" je napisao u poruci interesnoj
Post by Robert Bralic
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
[...]
ja pijen kavu u docu pa znan konobare, sta ti radis na psihijatriji da znas
tog rodjaka

cini se men da si ti malo osa na kvasinu
Robert Bralic
2011-10-24 05:06:09 UTC
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
Post by Spot Hot
Post by Robert Bralic
[...]
Sibenik je bas jako velik grad pa nitko ne zna psihijatre...

LP, Robert...;)