Spomenik ko¹arka¹kom Mozartu
(prestaro za odgovor)
fanculo
2011-10-27 08:44:21 UTC
©ta mislite o spomeniku DraŸenu kako sidi? Bezveze... èovik nije sidija ni
sekunde :)
Moglo se to puno bolje napravit, sjebali su cilu prièu.
nzanko
2011-10-27 11:49:41 UTC
Mogli su, ali zbog necega nisu.
Spot Hot
2011-10-28 13:21:22 UTC
©ta mislite o spomeniku Dra¾enu kako sidi? Bezveze... èovik nije sidija ni
ma zaboli me i za Petrovica i za spomenik :P
Denis Periša [DARKMAN]
2011-11-03 07:44:35 UTC
petar pan
Karabaja
2011-11-06 21:55:27 UTC
fanculo whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik
Šta mislite o spomeniku Draženu kako sidi? Bezveze... čovik nije
sidija ni sekunde :) Moglo se to puno bolje napravit, sjebali su cilu
priču.
Iznenađen sam izvedbom. Ne mogu reći da je loše, ali sigurno da je moglo
puno, puno bolje.