poticaj na poljoprivredu
(prestaro za odgovor)
Delboy
2013-02-20 05:41:27 UTC
Ovi seljaci mi fakat idu na k ! Ja rintam ko majmun, kao i svi mi, da bi
njima mogli dati poticaj i sada jos oni sa svojim skupim traktirima koje smo
im mi kupili, prijete da ce zatvoriti ceste da mi koji rintamo za njih ne
mozemo na posao. Pa hoce li u ovoj drzavi ikada ljudi doci pameti ?!?!
Dobili su milionske nepovratne poticaje. Pa dokle vise ?!?! Nek idu radije
raditi, a ne mukte uzimati nase novce !
©ofer
Ne rinta¹ ti za nikoga , nisi im ti kupil traktore i nisu to tvoji penezi...
Franjo
Ako državi plaća porez, onda jesu!
Delboy
2013-02-20 07:31:03 UTC
Ako drŸavi plaæa porez, onda jesu!
Ne znam kako ih nije sram !?!? Do sada su izvukli tolike novce i sada jos
prijete da ce postenim ljudima zabraniti prolaz jer bi oni jos ...
Delboy
2013-02-20 07:28:25 UTC
Post by ©ofer
Ne rinta¹ ti za nikoga , nisi im ti kupil traktore i nisu to tvoji penezi...
Ma nemoj !! A tko placa porez ??? Dobivas poticaj zato jer si digo kredite
za skupu mehanizaciju i sada ocekujes da ti mi to otplatimo ?!? Zasto ja ne
trazim poticaj ?? Imam ista prava ko i ti !! Do sada si muzo lovu, naviko
se na nju i sada bi jos da mi i gace skines ?!? Di su granice ?!? Daj se
malo sredi covjece !! Znam da ti je tesko, da si u dugovima, da su te
navukli, al brate nisam ti ja kriv za to ! Ne moram ja sada s tobom se
hrvati da me pustis na posao ... Ljudima polako idete na zivce !! Onaj
schrbavi i debeli sto su izvukli milione od nas bespovratno poticaja. Pa di
je ta lova ?!?!?! Tko je to platio nego mi koji rintamo ?!?!
©ofer
2013-02-20 08:42:22 UTC
Post by Delboy
Post by ©ofer
[...]
?!?!
Kaj si se raspizdel....nisam poljoprivrednik, delam u "realnom" sektoru,
poljoprivredom se bavim iz hobija. Nisam u minusu, za sad. Potpisani ugovori
moraju se po¹tovati. Ako je potpisana isplata poticaja, treba se isplatiti.
Kriv je onaj ko je to potpisal. A tvoji penezi koje si uplatil u proraèun
nisu tvoji nek drŸavni, ti nemre¹ s njima niè. Ko ni ja. Ko ni onaj u
drŸavnoj sluŸbi. Nit bu¹ ti imel s tim vi¹e, nit manje, budimo realni :)
Johnny Reb
2013-02-20 12:28:14 UTC
Kriv je onaj ko je to potpisal. A tvoji penezi koje si uplatil u proračun
nisu tvoji nek državni, ti nemreš s njima nič. Ko ni ja.
U civiliziranijim društvima se ipak kaže "novac poreznih obveznika".
Snowman
2013-02-20 13:27:38 UTC
Post by ©ofer
Post by Delboy
Post by ©ofer
[...]
Ako toliko drzimo do potpisa, u redu. Ali onda molim placati kredite u
svicarcima kako ste i potpisali, a i placati ovrhu na 100% place, jer ste i
to potpisali.

A ne kad vam potpis pase - onda tako mora biti, a kad zbog vaseg potpisa vi
imate neke obveze, onda taj potpis ne vrijedi, sorry, salili smo se.

BTW, kurca ti od realnog sektora nisi vidio, jer da radis u privatnoj firmi
ne bi se popodne bavio poljoprivredom.
©ofer
2013-02-20 13:40:27 UTC
Post by Snowman
BTW, kurca ti od realnog sektora nisi vidio, jer da radis u privatnoj
firmi ne bi se popodne bavio poljoprivredom.
Kaj si ti drme¹ov klon? A zakaj bi moral delat do kasno? radim 8 sati i
teram doma... a malo trsja, njive i voænjaka morem odelat i popodne i
vikendom... i ne delam sam...
Snowman
2013-02-20 15:29:13 UTC
Post by ©ofer
Post by Snowman
[...]
Je, delas na internetu, popijes par gemista, pa onda doma v trsje.

11 mjeseci godisnje na bolovanju, a mjesec dana na godisnjem odmoru.
©ofer
2013-02-21 06:46:15 UTC
Post by Snowman
Post by ©ofer
Post by Snowman
[...]
Ak ti tak veli¹, onda to nemre biti laŸ... kolko vidim i tebe neko plaæa za
sraèkanje po njuzima...aha pozabil sam.... ti si klinjo od 13 godina i tu se
preserava¹ ko grlica....nejde to tak, drme¹ je jedan jedini, nema¹ ti pravo
na to!
Snowman
2013-02-21 11:53:54 UTC
Post by ©ofer
Post by Snowman
Post by ©ofer
Post by Snowman
[...]
I kaj ti veliju v ZG Holjdingu? Kasni pljaca? Nema se vise za pivo iza
Dione?
Winston_Smith
2013-02-21 12:37:27 UTC
Post by Snowman
Post by Snowman
Post by Snowman
BTW, kurca ti od realnog sektora nisi vidio, jer da radis u
privatnoj firmi ne bi se popodne bavio poljoprivredom.
Kaj si ti drmešov klon? A zakaj bi moral delat do kasno? radim 8
sati i teram doma... a malo trsja, njive i voćnjaka morem odelat i
popodne i vikendom... i ne delam sam...
Je, delas na internetu, popijes par gemista, pa onda doma v trsje.
11 mjeseci godisnje na bolovanju, a mjesec dana na godisnjem odmoru.
Ak ti tak veliš, onda to nemre biti laž... kolko vidim i tebe neko
plaća za sračkanje po njuzima...aha pozabil sam.... ti si klinjo od
13 godina i tu se preseravaš ko grlica....nejde to tak, drmeš je
jedan jedini, nemaš ti pravo na to!
Drmešu, zašto pišeš i kao Snowman??????????????
©ofer
Vi¹ da pada sneg....moram vozit ralicu, pa pijem z Ibrom vu kabini.
Domo
2013-02-20 21:38:29 UTC
Ali onda molim placati kredite u svicarcima kako ste i potpisali...
niko u hr nije potpisa da ce placat kredit u chf
e da, ako ces vec pricat o zakonu, procitaj ga ;)
upoznaj se s njime pa onda pricaj o njemu.
i da, veci problem za korisnike kredita u chf nije tecaj vec ptotuzakonito
dizanje kamata na iste.

a sad se mozes vratit na temu ;)
Drmesh
2013-02-21 05:01:53 UTC
Post by Domo
[...]
Protuzakonito dizanje i koristenje poticaja te ne boli?

Ne brini, banke imaju dobre pravinke, zato primi se posla, radi i plati to
kaj si pozderao.
Domo
2013-02-21 16:54:43 UTC
Post by Drmesh
Protuzakonito dizanje i koristenje poticaja te ne boli?
naravno da boli
Post by Drmesh
Ne brini, banke imaju dobre pravinke, zato primi se posla, radi i plati to
kaj si pozderao.
ne brinen
ja san svoje relativno bezbolno odradija...
Nakitu
2013-02-20 09:46:34 UTC
Post by ©ofer
Ne rinta¹ ti za nikoga , nisi im ti kupil traktore i nisu to tvoji penezi...
Ovo moze izjaviti samo jedna od tri moguce vrsta osobe:
1) dijete
2) nezaopslena osoba/osoba koja nikada nije radila
3) budala

U koju kategoriju ti spadas?
:O + :P = 69
Pero Pirker
Sve od navedenog?
Sofer
Ocito pod broj 3.
Delboy
2013-02-20 10:24:31 UTC
Post by ©ofer
Ne rinta¹ ti za nikoga , nisi im ti kupil traktore i nisu to tvoji penezi...
Evo onda objasni odakle im ove pare:
Glavni voða prosvjeda mljekara, potpredsjednik Hrvatskog saveza udruga
proizvoðaèa mlijeka Mladen ©olèiæ, stoji u dokumentima stiglim u Veèernji
list, u tri je godine primio vi¹e od pet milijuna kuna poticaja! Toènije, u
vremenu od 2008. do 2011. Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo koje se
vodi na suprugu SnjeŸanu dobilo je 5.003.238,61 kunu drŸavnih poticaja,
odnosno po godini dodijeljeno im je 1.667.746,20 kuna poticaja.
©ofer
2013-02-20 10:59:57 UTC
Post by Delboy
Post by ©ofer
[...]
Pa potièe ih drŸava da ne¹to proizvode. Druga je stvar kaj se potièu kulture
koje nisu isplative ili ih ima dovoljno na trŸi¹tu. Ako s nekim potpi¹e¹
ugovor o poslu, u ovom sluèaju o proizvodnji neèega, taj isti ti jamèi da æe
ti na temelju toga isplatiti poticaj ja ne vidim zakaj se seljaci ne bi
bunili ako to isto ¹to im po ugovoru pripada ne dobiju. DrŸava ih je, ajmo
reæi navukla, ne natjerala, da uðu u kredite i poènu ne¹to proizvoditi, a
sad se radi mutava i ne Ÿeli ispuniti svoje obaveze.

NaŸalost problem je ¹to se ne kontrolira koliko se i ¹to proizvede. Zna se
koliki je prinos kulture po hektaru. Da se to kontrolira ne bi bilo toliko
malverzacija. Takoðer, nije seljak kriv ak mu drŸava da poticaj od 60 ili
vi¹e % za mehanizaciju - pa koja bi budala kupila polovni traktor kad za
isto dobi¹ puno vi¹e.
Nick
2013-02-20 11:07:45 UTC
Nažalost problem je što se ne kontrolira koliko se i što proizvede. Zna se
koliki je prinos kulture po hektaru. Da se to kontrolira ne bi bilo toliko
malverzacija.
Evo, upravo to je glavni i najveći problem.
Da se to strogo kontrolira, onda Čepinska uljara ne bi uvozila 80%
sunconkreta za proizvodnju.

Je, ali onda ne bi nečiji kum/frend/bratić/kojiveć mogel imati
import/export firmu koja super posluje.
Delboy
2013-02-20 11:51:09 UTC
Post by ©ofer
[...]
Nije ih navukla drzava nego njihovi kradezeovski kompanjoni !! Uzimali su
strasne svote bespovratnih poticaja i uz to se jos i dodatno zaduzili i
sada bi da im mi otplacujemo kredite i da oni kada sve otplate budu veliki
bogatasi i poduzetnici i da im mi koji smo to sve zaradili budemo njihovi
sluge i jos da mi brane da se vozim po svojim cestama !!! E pa ne moze !!!
Vec mi je pu kufer toga lopovluka !!!
Ivan Popovski
2013-02-20 12:29:01 UTC
Post by Delboy
[...]
Sada ti je jasno sto Karamajko misli kada kaze: "Domovina je u upasnosti,
samo je HDZ moze spasiti". Zamijeni "domovina" s "kredit", a "HDZ" sa "narod"
ili mozda bolje "porezni obveznici". Taj papan je gori i od Milanovica.
Drmesh
2013-02-20 18:33:19 UTC
Post by ©ofer
Post by Delboy
[...]
To je kao da Cigan koji stoji na semaforu kaze da su svi penezi koji prodju
po Heinzelovoj - njegovi. Jer on ima pravo na sve vase novcanike, ipak tamo
stoji cijeli dan.
bug_millennium
2013-02-20 07:27:25 UTC
Pa mislim da bi vlada trebala pomoći poljoprivrednicima, ali ne na način
na koji to sada radi tj. i naši bi se poljoprivrednici trebali mjenjati
na način da ako od pšenice i kukuruza nema života proizvode ono što
donosi veće prihode. Pošto sam poslom vezan na trgovinu dat ću neke
praktične primjere:
- bijeli luk, ne jedemo kineski zbog uvoznih lobija nego zato jer
domaćeg nema
- cvjetača (glavica u super marketima zimi od 10-15 kuna (okretanje
plasteničkoj proizvodnji)
- brokula kao i cvjetača
- nove vrste zelenih salata otporne na zimu, a skupe Iceberg npr. vrlo
tražen, a teško dobavljiv i u ograničenim količinama
- frapirala me činjenica da su slavonski seljaci na cesti, a istovremeno
Čepin tvornica ulja uvozi više od 80% suncokreta

A za kraj majka svih apsurda, znate li da se u određenim trenucima kg
svježeg peršina lista penje na 80 - 100Kn po kg i da recimo prošle
godine u vrijeme Uskrsa pa skoro do lipnja uopće u RH nije bio dobavljiv
ili u vrlo ograničenim količinama.

Ovo o čemu sam sada pisao je naša prava šansa ulaskom u EU, sigurno
Nijemcu... nećemo prodati aute ili televizore, ali vjerujte da bi jako
rado jeli povrće koje nije većinom genetski proizvedeno u Nizozemskoj i
Španjolskoj.
Delboy
2013-02-20 07:35:18 UTC
Pa mislim da bi vlada trebala pomoæi poljoprivrednicima, ali ne na naèin
na koji to sada radi tj. i naši bi se poljoprivrednici trebali mjenjati na
naèin da ako od pšenice i kukuruza nema života proizvode ono što donosi
veæe prihode. Pošto sam poslom vezan na trgovinu dat æu neke
Trebali bi poceti raditi, a to su ti uglavnom likovi koji su poljoprivredu i
doveli tu di je !! Jaki poljoprivrednici uglavnom paraziti koji su ubiranjem
velikih poticaja i neradom napravili stete malima. Zasto se posteni ne bune
?!? Bune se ovi sa skupom mehanizacijom, Mercedesima i Audijima !!! I opet
ce oni prvi i jedini dobiti !!!
- bijeli luk, ne jedemo kineski zbog uvoznih lobija nego zato jer domaæeg
nema
- cvjetaèa (glavica u super marketima zimi od 10-15 kuna (okretanje
plastenièkoj proizvodnji)
- brokula kao i cvjetaèa
- nove vrste zelenih salata otporne na zimu, a skupe Iceberg npr. vrlo
tražen, a teško dobavljiv i u ogranièenim kolièinama
- frapirala me èinjenica da su slavonski seljaci na cesti, a istovremeno
Èepin tvornica ulja uvozi više od 80% suncokreta
Za to treba raditi, a oni to ne znaju jer se moze lijepo zivjeti od poticaja
!!! A mi nek hrmblamo i sutimo !
Mirko
2013-02-20 17:57:17 UTC
Post by Delboy
[...]
Da ali to zahtijeva rad i razmisljanje. Najbolje posijes psenicu i
spavas 6 mjeseci do zetve, a ako bude elementarna nepogoda dobijes
naknadu stete i ne moras zeti. Malo karikirano, ali slicno
skerl
2013-02-20 07:08:17 UTC
Post by Delboy
Pa dokle vise ?!?! Nek idu radije
raditi, a ne mukte uzimati nase novce !
Mislim da su ovi napadi na crkvu doista prevršili svaku mjeru.
Vatikanski ugovori su takvi kakvi jesu, a očigledno ih nitko tko dođe na
vlast ne želi mijenjati.
Delboy
2013-02-20 07:36:35 UTC
Mislim da su ovi napadi na crkvu doista prevr¹ili svaku mjeru. Vatikanski
ugovori su takvi kakvi jesu, a oèigledno ih nitko tko doðe na vlast ne
Ÿeli mijenjati.
Crkva ne treba placati porez, treba musti lovu iz nase blagajne,
poljoprivrednici ne trebaju raditi nista, trebaju cekati poticaje ... A mi
nek sutimo i hrmblamo ???
Six
2013-02-20 09:04:46 UTC
"Delboy" je napisao u poruci interesnoj
[...]
http://www.poslovni.hr/vijesti/voa-prosvjeda-mljekara-je-hdz-ovac-sa-zavidnim-voznim-parkom-koji-je-primio-vise-od-5-mil-kn-poticaja-197910

Profil današnjeg seljaka: Skup traktor ili dva, terenac, dva mobitela, i
hrpa kredita.
Priča kolega na poslu, inače je iz jednog sela kraj Našica, jedan lokalni
seljak kad je dobio poticaje to je tjedan dana cijelo selo pilo i jelo.
Gospodo seljaci prodajte vaše skupe terence i platite zaostala potraživanja.
Ivan Popovski
2013-02-20 12:14:33 UTC
Post by Six
http://www.poslovni.hr/vijesti/voa-prosvjeda-mljekara-je-hdz-ovac-sa-zavidnim-voznim-parkom-koji-je-primio-vise-od-5-mil-kn-poticaja-197910
LOL. A daj samo zamisli sto su tek radili malo bitniji rodje.
Zapravo, ne moras zamisliti.
Mato
2013-02-20 09:24:11 UTC
Post by Delboy
[...]
Sta pizdite bezveze i tako nemate utjecaja na to, niti vas itko ista pita
kao i za sve ostalo u ovoj drzavi :)
Tu ste da sutite i budete dobri, ako vam ne pase izvolite pa i vi
prosvjedujte :)

Ne znam di mi je na tipkovnici onaj znak za sarkazam :)
Delboy
2013-02-20 09:43:15 UTC
Post by Mato
Sta pizdite bezveze i tako nemate utjecaja na to, niti vas itko ista pita
kao i za sve ostalo u ovoj drzavi :)
Tu ste da sutite i budete dobri, ako vam ne pase izvolite pa i vi
Ja sam inace tih, povucen, dobar, strpljiv, pokunjene glave poslusni mother
fucker, al polako postajem neuracunljiv i bojim se !! Nemojte se zacuditi
kada zavrsim u zatvoru jer sam nekom traktoristi koji mi je blokirao put
izvadio grkljan !!!
Nakitu
2013-02-20 09:47:28 UTC
Post by Delboy
[...]
Najbolji je bio onaj tip koji je na razgovore sa Cobankovicem dosao s
novim Mercedesom da mu se zali kako nema para da otplacuje kredit za
stalu/traktor/stovec.
:O + :P = 69
Delboy
2013-02-20 10:21:17 UTC
Post by Nakitu
Najbolji je bio onaj tip koji je na razgovore sa Cobankovicem dosao s
novim Mercedesom da mu se zali kako nema para da otplacuje kredit za
stalu/traktor/stovec.
I to ne Mercedesom vec AMG ML-om !!! I taj debeljko je dobio u jednoj
godini skoro 3 miliona kuna bespovratnog poticaja !! Da popizdi¹ !!!
robert herkov
2013-02-20 10:05:09 UTC
zatvarau ceste oni koji imaju pun ku... love nije do¹el nit jedan seljak s
onim kineskim traktorom za nekoliko tisuèa eura.Pogledaj koje su to ma¹ine a
doma ðip.Sve sirotinja
Mario Orsolic
Cast svakome, poticaja nikome!
bahrija
2013-02-20 13:56:42 UTC
Post by Delboy
[...]

evo di su poticaji--mogu samo reći da i ovi sad i oni prije kaj bili na
vlasti--krali su i to do yaya,,...nažalost sad jedino ko ispašta za to su
poljoprivrednici i radnici,..uzimaju-jame abnormalno putem poreza i ostalih
dađbina...
u ljepoj našoj bolje je nikaj ne raditi i biti na socijali--nego raditi za
druge!lp-svima!!
Tomy_9A5ALL
2013-02-20 14:40:21 UTC
Post by Delboy
[...]
A ko mene potiče na bilo kaj?
I ko je NJIMA dal pravo da MENI zatvore cestu?! Molim lepo, nek mi se
osigura nesmetano prometovanje cestama za koje redovito plaćam cestarine
kroz razne dadžbine!

Nadalje, kolega je poznati povrtlar. Od veljače do listopada mu je radno
vreme 05-22h (ak ga v ljeti hoću videti nema mi druge nego na polje,
doma ga sigurno nebudem našel).
Nikad mu nije palo na pamet tražiti bilo kakav poticaj i pizdi svaki put
dok čuje da se "poljoprivreda ne isplati". Isplati se, još kak, samo
treba delati.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
RzR
takvih ko tvoj kolega je valjda 10%
Snowman
2013-02-20 15:59:17 UTC
Nadalje, kolega je poznati povrtlar. Od veljaèe do listopada mu je
radno vreme 05-22h (ak ga v ljeti hoæu videti nema mi druge nego na
polje, doma ga sigurno nebudem na¹el).
Nikad mu nije palo na pamet traŸiti bilo kakav poticaj i pizdi svaki
put dok èuje da se "poljoprivreda ne isplati". Isplati se, jo¹ kak,
samo treba delati.
Svaki posao se isplati, samo treba delati.

A posla ima koliko si ga uzmes. A ne cekati drzavu da te zaposli u drzavnoj
sluzbi...
Mirko
Da su bar svi međimurci ;-)
nebumrekel
2013-02-24 18:35:49 UTC
Idi po autocesti. I nju si platil i jo¹ plaæa¹. Kaj se tam na naplatnima ne
buni¹ da te ne pustiju kroz rampe.. P.S. Ne mislim ulaziti u debatu jer je
u vezi poljoprivrede i gospodarstva u HR sve jasno..
Post by Delboy
[...]
A ko mene potièe na bilo kaj?
I ko je NJIMA dal pravo da MENI zatvore cestu?! Molim lepo, nek mi se
osigura nesmetano prometovanje cestama za koje redovito plaæam cestarine
kroz razne dadŸbine!
http://www.hamall.com.hr
Igor Glavicic
2013-02-28 13:00:27 UTC
Post by Delboy
Ovi seljaci mi fakat idu na k ! Ja rintam ko majmun, kao i svi mi, da bi
njima mogli dati poticaj i sada jos oni sa svojim skupim traktirima koje smo
im mi kupili, prijete da ce zatvoriti ceste
maknuce traktore kad prvi plane :P